На новій виставці «Біля витоків: меценати і засновники НМІУ» можна побачити вишуканий, оздоблений позолотою та карбованим рослинним візерунком, кавник роботи британських майстрів другої половини ХІХ ст. Це – один із подарунків колишнього київського віце-губернатора Дмитра Федорова, які, відповідно до його духовного заповіту, надійшли до Київського художньо-промислового і наукового музею.
До створення музею (урочисте відкриття відбулося наприкінці 1904 р.) долучилася небайдужа прогресивна громадськість: науковці, колекціонери, підприємці-меценати. Але коштів постійно бракувало. І тому спочатку музейне зібрання поповнювалося саме за рахунок пожертв благодійників – формувалися нові відділи та відкривалися виставки.
Загалом Федоров заповів музею 44 предмети. Деякі з них, завдяки праці наших дослідників, виявлені у НМІУ, інші, можливо, перебувають у зібраннях інших музеїв, адже протягом ХХ ст. колекцію Київського художньо-промислового і наукового музею неодноразово перерозподіляли.
На другому поверсі нашого музею, у залі № 19 на новій виставці «Біля витоків: меценати і засновники НМІУ», можна побачити вишуканий, оздоблений позолотою та карбованим рослинним візерунком, кавник роботи британських майстрів другої половини ХІХ ст. Це – один із подарунків колишнього київського віце-губернатора Дмитра Федорова, які, відповідно до його духовного заповіту, надійшли до Київського художньо-промислового і наукового музею.
До створення музею (урочисте відкриття відбулося наприкінці 1904 р.) долучилася небайдужа прогресивна громадськість: науковці, колекціонери, підприємці-меценати. Але коштів постійно бракувало. І тому спочатку музейне зібрання поповнювалося саме за рахунок пожертв благодійників – формувалися нові відділи та відкривалися виставки.
Загалом Федоров заповів музею 44 предмети. Деякі з них, завдяки праці наших дослідників, виявлені у НМІУ, інші, можливо, перебувають у зібраннях інших музеїв, адже протягом ХХ ст. колекцію Київського художньо-промислового і наукового музею неодноразово перерозподіляли.